Colorful mornings



Jaro už mi vlezlo do šuplíku se sladkostmi, uvelebilo se mi mezi klávesami na notebooku a obklopilo dokonce i naši televizi - no a to už by bylo, nevšimnout si toho!!

Sedím, cpu se čokoládou Merci od babičky (protože když dostanete čokoládu, musíte ji hnedka rozbalit, že ano!) a koukám se na Tvoje Tvář Má Známý Hlas (sakra! Gránský tam prostě chybí...). Taková normální neděle, že?

Ale samozřejmě se dějí i věci, co se normálně za žádných okolností nedějí (ani kdyby vybuchly všechny sopky najednou, tsunami se dostalo i k nám do Česka a dostala bych další čokošku!). Je to tady, famfáry prosím. Dostala jsem peněžní příspěvek (ano pětistovku a jsem z toho na větvi, vzhledem k mému utrácení - "jé v téhle kavárně jsem ještě nebyla," "když já ty fixy fakt nutně potřebuju," "týjo! Ty kalhoty jsou za dvě stě padesát, to prostě nejde je nekoupit...").

A co s ním?

Tenhle nadbytek dělá začátky jara ještě barevnější, než se zdá. Každý závan větříku, který vám nezmrazí uši na kousky ledu, najednou voní po čerstvých kvítcích. Květiny na parapetu, které sbírají poslední nitky života (promiňte, já prostě nějak nestíhám zalívat), se pro tebe pyšní svými barevnými zevnějšky. Každá sleva je pro tebe - pauza, Ruml zpívá - jako dar z nebe, protože teď najednou můžeš kupovat bezmyšlenkovitě. Už žádné "mám...?"

Tedy jen do té chvíle, než to všechno utratíte, samozřejmě 😂.

Užívej jaro, cpi se čokoškou a neboj, když ty džíny nedopneš, není to konec světa! Existují přece sukně :).

P.S. - nový album od Eda Sheerana?? Miluju ho. Celým svým srdcem. I moje ponožky, gumičky a podprsenka ho milují. Každá ovesná kaše, co skončí v mém Milanovi (pupík, seznamte se), ho prakticky intenzivně miluje. Poslechněte si ho, a zamilujete se.

(týbrďo, Issová válí!!)


Nové fixy (první útrata)!! Šťastná jak blecha.